Психолог

28.Тра.2019

Більшість людей вважають, що фізична агресія й соціальне насилля, характерні для булінгу (англ. bullying – агресивне переслідування, цькування, залякування тощо), починають проявлятися приблизно з кінця початкової школи і продовжуються протягом усього періоду середньої школи. Але, хочете вірте, хочете – ні, булінг серед дітей дошкільного віку розповсюджений набагато більше, ніж ви можете припустити. Оскільки така поведінка … Продовжити читання “Насилля в дошкільному навчальному закладі”

Детальніше
28.Лют.2019

Мабуть, кожну родину, де росте малюк, непокоїть питання: як забезпечити повноцінний розвиток дитини в дошкільному віці в цілому та мовленнєвий розвиток зокрема. Мовленнєве виховання дитини починається в ранньому віці. Навички правильної мови, як і всі хороші навички, набуваються в сімї. Все те, що роблять батьки для загального та мовленнєвого розвитку своєї дитини не забутнє для … Продовжити читання “Формування правильного мовлення в родині”

Детальніше
12.Лис.2018

Дослідження показують, що більшість людей вважають суворість і покарання кращими способами виховання дітей. Насправді ж суворий, авторитарний стиль виховання розвиває в дітей низьку самооцінку та провокує погану поведінку. Спробуємо розібратися в тому, чому це відбувається і який стиль виховання найбільш ефективний. Суворе виховання заважає дітям навчитися самодисципліни та відповідальності. Жорсткі рамки й обмеження дають лише тимчасовий ефект і … Продовжити читання “Круглий стіл для батьків “Що виховують покарання?””

Детальніше
26.Вер.2018

Батьківські збори в старшій групі на тему «Формування адекватної самооцінки дошкільника – одна із складових особистісної готовності до школи» “Моя мама поставила б мене на найвищу сходинку. Вона мене найбільше любить. Я буваю неслухняна, я трішки хитренька. Я не завжди гарно пишу, буваю неуважна… Але мама мене все одно любить, бо я її дитина. Я … Продовжити читання “Батьківські збори в старшій групі на тему «Формування адекватної самооцінки дошкільника – одна із складових особистісної готовності до школи»”

Детальніше
14.Бер.2018

 Дорослі нині активно користуються комп’ютером. І оскільки більш за все дитина дошкільно­го віку прагне бути як дорослий, діяти як він, то під час ознайомлен­ня з комп’ютером, у неї горять очі від захоплення та інтересу. Освоюю­чи комп’ютер, дитина стає зібраною й уважною, запам’ятовує значну кількість інформації, вчиться аналізувати, у неї активізується розу­мова діяльність. Утім не все … Продовжити читання “Комп’ютер: друг чи ворог дитини?”

Детальніше
error: Content is protected !!